Dagens makeup

Tjena mittbena. Jag är sjuk idag. Kanske därför jag ser så dödlig ut på dessa selfies. Nej. Det är smink. Och jag är inte sjuk. Jag hade dock lite feber igår. Nu mår jag bättre. 
Så, vad gör en hemma? Prokrastinerar? Kanske. Är kreativ, samtidigt som en aldrig får någonting färdigt? Korrekt. 
Jag har använt:
En rosaskimrig ögonskugga utan namn från The Body Shop
Atria Flash Crayon från Linda Hallberg Cosmetics
Ögonskuggan Zakiya från The Magic Palette av Juvia's Place
Läppglans från Viva La Diva
#1 - Angelica Wåhlin

Oj, vad häftigt!

Svar: Tack så mycket! ♥Jag måste fråga, hur hittade du min blogg? Jag har fått lite extra följare under de senaste två dagarna, undrar bara hur de hittade hit. Haha!
Rosanna

#2 - Joanna-livet med Aspergers syndrom

Så snyggt

Svar: Taco bock ♥
Rosanna

#3 - Angelica Wåhlin

Förlåt, såg inte att du svarat på kommentaren förrän nu, hehe. Jag hittade dig via blogg.ses bloggspaning. Lite då & då browsar jag runt där & så såg jag ditt inlägg med den häftiga makeupen & kände bah "jag måste se mer!" hehe

Svar: Ingen fara! Aah coolt!!
Rosanna