Rosi velar och velar...

Och allvarlig talat, jag KAN inte bestämma mig.
Let's face it, den här bloggen är så död som det bara går. Jag har haft miljontals bloggar, men denna går jag tillbaka till och kollar på ibland då jag känner att denna blogg är mitt "STATEMENT". Allvarligt. Jag var cool på den här bloggen. Jag kollade igenom arkivet i min chattbox vid sidan av bloggen ----->

Jag hade tydligen 50 unika läsare om dagen??? Urballt. Det har jag aldrig haft förut. Jag gillar att ha gamla bloggar, med långa arkiv. Det säger någonting om bloggen, just att den har varit gammal och uppdaterad en gång i tiden.

Men vad velar jag om, då?
Vilken blogg jag ska använda mig av. Jag har rosanna.blo.gg
Jag har även rosannadraws.blogg.se
Men namnet på denna blogg är mycket bättre? Right? Ska jag gå tillbaka till den här bloggen?
Ughhhhhhhh säg vad ni tycker. Jag hade faktiskt två unika besökare häromdagen.