Mitt smink *yaay*

Först och främst vill jag bara säga, att som kontsintresserad får jag väldigt mycket färgfrossa. Jag har så många favoritfärger och blir helt galen när jag ser nytt smink och nya pennor. Samlar även på nagellack (ca 75 st)
Som ni kanske läst tidigare så har jag beställt en massa smink på MakeUp Academy (MUAstore) som förhoppningsvis kommer nästa vecka! Kanske till och med på måndag. Då har jag ännu mer att visa!!
Det här är en ganska billig sminkpalett, men med jättefina färger! Paletten är aningen glittrig och ja, den håller väl i några timmar. Haha. Undrar ni så kostade den 60 kr i en stor budgetbutik. (där dem för övrigt har 100-tals olika nagellack!!!)
Två ögonskuggor från Makeup Store och ett väldigt blekt men mysigt puder från IsaDora. Jag använder detta puder varje dag istället för foundation. Man blir så blek!!
Här är min mycket välanvända foundation, köpt på H&M för typ 160 kr. Mascarorna har jag fått ifrån tidingar. Den svarta kommer från Make Up Store! Den blå lilla dosan har jag läppbalsam i ifrån Rosebud. Den brukar kosta 100 kr men jag fick den för 50, which is awesome. Det smakar jättegott, srsly. 
Glitter eyeliner från H&M (GLITTER!!!), den är inte jättebra och stelnar konstigt så jag kan inte rekommendera den. Vad jag däremot kan rekommendera är eyeliners ifrån Eyeko! Jag fick den i en tidning, rekommenderad utav Alexa Chung och den är väldigt enkel att dra streck med! Bra att börja med om man inte använt eyeliner dagligen sedan sjuan. Har även en ögonbrynspenna fast jag ser inte klok ut när jag har den. Oh well, ville bara testa och se hur jag såg ut. Det finns även en till eyeliner på bilden, minns inte vilket märke men den är också bra! Lite smalare, spetsigare pensel och när jag använde den för första gången så var den jättebra! Mycket bättre än liquid eyeliners. 
Underbara läppstift. Har köpt en massa läppstift för 11 kr på MUA, dem som kommer snart, men såhär ser min samling ut just nu. Två kastanjefärgade, ett bubbelgumsrosa, ett ceriserosa och ett starkt, rött läppstift som jag använder jämt.
Dessa ligger alltid i min väska, vaniljhandkräm ifrån Yves Rocher, en hallon-och-kakao-handkräm ifrån Yves Rocher och citronhandsprit från Bodyshop. Jag tycker inte om att vara torr eller lortig om händerna, så dessa kanske jag överanvänder när jag varit utomhus..