Crystal Castles

 
Jag har någonting för det plastiga 80-talet som Crystal Castles snappar upp och skapar Super Mario-skräckfilmer utav. Det är vad jag älskar med dem. 
För att grunda med någonting försiktigt och någorlunda normalare än vad dem brukar göra - tänker jag nu visa er "I'm not in love" featuring sångaren i The Cure. Detta, små rådjur - är konst. Vinternostalgi.
 
Ibland antar jag att jag letar efter nostalgin dem fångar upp. Låten innehåller ingen sång.
 
Through The Hoisery. 
Xxzxcuzx me. Det här är som sagt inte Britney Spears.
Baptism
Jag hade varit världens lyckligaste om jag hade kunnat få se Crystal Castles live.
#1 - hejhejcool87

jag såg dem live!!!!! *skryt* nejmen, vad jag vill få fram är att om du har minsta chans att se dem live, GÖR DET. deras liveshow är så himla asgrym och biljetterna är inte så sjukt dyra som de flesta andra spelningar. <3 också, vill bara berätta för dig hur himla mycket jag tycker om din blogg, känns då skönt att hitta någon som inte är så sjukt involverad över sin egen plats, bara, i världen, och verkligen bryr sig. du har så mycket större perspektiv än så, tack. <3333

Svar: Superstort tack till din fina kommentar! Det gör mig verkligen lycklig.
B. L