I'm back, bitches!

Jag har köpt en ny HP dator, woopwoop! Är fortfarande inte van vid tangentbordet men det ska nog gå bra. Nu kan jag till och med göra hjärtan! (hueuheuh)
Har ni förslag på typer utav inlägg, just say it!!
Eftersom jag har gjort ett stort avbrott i att måla till min trettiodagarsutmaning tror jag att jag ska skita i allt sånt där och bara måla på känslan. Har börjat gymnasiet och har redan börjat skissa på lite nya teckningar. Men ni har väl redan sett allt.... ho ho. 
Bara för det började jag lyssna på "Jag skiter" utav M. Uggla. Hurdan är jag. 
 
Död åt patriarkatet.
#1 - Blivande vegan

Minns jag rätt nu, men visst är du vegetarian/vegan?
Skulle du kunna gör mer inlägg om vad du äter och goda recept?

Svar: Jag äter mest sallad, bönor och frön. Men jag kan rekommendera Quorn-biffar och vegetarisk bacon! Det är det godaste som finns.
B. L