Allergisk mansslukare omgiven i ett hav av glasspapper

Jag spontandöpte mitt band, dvs ett gäng musikaliska personer från skolan som samlas nån gång i veckan, till Mansslukarna. Det är ett kul namn, och jag hoppas inte att någon blir offended. Borde inte bli så påverkad av tinder, borde inte skriva med folk, borde ignorera dem, borde inte fästa mig. Jag måste sluta. Det är mitt favoritspel. Jag är beroende.
Pollensäsongen är i full gång, känner min kropp i alla fall. Överdoserar allergitabletter (i mildare skala), blir trött, varje gång jag känner att jag måste nysa, gör jag det minst två gånger. 
Jag sitter i soffan och ömsom prokrastinerar, ömsom målar i Photoshop. Mästerverket är ett självporträtt av mig som högfärdig quing, antagligen från 1700-talet. Är omgiven i ett hav av glasspapper. I can't help it, jag älskar glass. Jag köpte två paket kolastrutar igår, och har redan ätit upp hälften. 
 
En annan nygammal grej är att jag återigen har flätat in syntetiska dreadlocks på mig själv. Hade det i julas också. Det är inte klart än, behöver hjälp att fläta in de sista dreadsen där bak på huvudet där jag inte kan se själv. Blir rätt coolt ändå. Min klasskompis fixade undercut åt mig, jag ser hardcore ut. 
 

Ställer även ut några tavlor på Nyfiket på Tändsticksområdet i Jönköping med några klasskompisar. Är du i närheten, kom och kolla!