Ny beställning från MUA

 Jag har fortfarande inte fått mitt paket, men jag är 100 på att MUA är säkert. Jag kunde inte vänta längre, beställde ännu mer. Detta blir antagligen min sista beställning på MUA. Jag köpte ju rätt mycket saker förra gången också... He he.. Blev väldigt inspirerad utav Linneas sminkinlägg. 
 
Notera att bilden nedanför är transparent!! Coolt va!!
 

Highlight makeup
33 SEK - muastore.co.uk

Pro-Base Conceal and Brighten Kit MUA
39 SEK - muastore.co.uk

MUA
44 SEK - muastore.co.uk

Matte Eyeshadow Shade 16 MUA
11 SEK - muastore.co.uk

Prime and Conceal MUA
17 SEK - muastore.co.uk

MUA
33 SEK - muastore.co.uk

Kiss Proof Lip Stain-Kissalicious MUA
33 SEK - muastore.co.uk

Mascara MUA
11 SEK - muastore.co.uk

MUA Luxe Velvet Lip Lacquer Reckless
33 SEK - muastore.co.uk

Matte Lipstick Fawn Fancy
11 SEK - muastore.co.uk

Lipstick Shade 10 MUA
11 SEK - muastore.co.uk

Matte Lipstick Lilac Belle
11 SEK - muastore.co.uk

Lipstick Shade 8 MUA
11 SEK - muastore.co.uk

Lip Liner | MUA Make up Academy
11 SEK - muastore.co.uk

Intense Colour Eyeliner Pencil MUA
11 SEK - muastore.co.uk

#1 - Andrea

Jag beställde lite saker därifrån i december så det kmr nog snart :)

Svar: Åååååh !!
B. L