#1 - Anonym

Hej!
Vart ifrån köper du dina mest favo/användaste pennor eller penslar? Och hur mycket kostar de?
Vilken affär tipsar du mest att köpa pennor/ritpennor/penslar/akvarell och pappren som man kan rita på?
P.s Jätte bra målat men nästa gång gör helst en video hur du gör formen av huvudet! :)

Svar: Vart ifrån köper du dina mest favo/användaste pennor eller penslar? Och hur mycket kostar de? Jag köper allt ritmaterial på en butik som heter Westers, den butiken har det mesta! Mina favoritpennor är KOH-I-NOORs färgade blyertspennor, eller vad man säger. För 24 färgpennor kostar det ungefär 170 kr, men jag använder även CRETACOLORs Karmina - 15 kr styck!

Vilken affär tipsar du mest att köpa pennor/ritpennor/penslar/akvarell och pappren som man kan rita på? Ibland brukar jag köpa lite saker på Panduro, dem har bra grejor! Hehe.

P.s Jätte bra målat men nästa gång gör helst en video hur du gör formen av huvudet! Tack så mycket! Grejen är den att det tar lång tid att skissa huvudet, och då behöver jag göra det utan att ha en kamera på mig, för då blir det inte bra. Hoppas du förstår. :)
B. L

#2 - malin

vad heter låten? btw asfint!

Svar: The Shrine av Fleet Foxes!
B. L

#3 - J.

Åh. Otroligt vackert och en bra video. Lagom långt och lagom hastighet. Underbart.

Svar: Taack!
B. L

#4 - Ecåe

Fetbra

Svar: eco eco ecoe ecoe NO have you heard the word NO NO NO i thought SO
B. L

#5 - Ellen

Hur filmar du videon?
Vad filmar du med?

Svar: Jag har en filmkamera, minns inte vad den heter, hehe. Använder stativ!
B. L

#6 - Ellen

Har du gjort din videos snabbare (speed). Isåfall hur gör du det?