Chanel-tröjan.

Jag blir så trött och jag känner att jag bara vill ge upp. Ni vet den där desperata känslan man får när elektronik vägrar att fungera? När allt känns så otroligt genomtänkt att man bara vill lägga sig ner på marken och bara "LET IT WORK, BITCH". Ugh. Den känslan har jag just nu, och jag tänker tråka ut er genom att skriva om det. Men tro mig, det blir bättre..
Det började med att jag var på Myrorna idag. Myrorna är en Second Hand butik inne i stan med mode och interiör. Jag gick omkring i minst en timme och kollade igenom alla kläder de hade. Ho ho. 
Hittade en CHANEL-tröja (!!) (måstevartfejkkostadebara45kr), en Weekday-tröja (45 kr där med, FYND!!), en bedårande tröja med rosor och en svart skjorta utav bomull. Jag kom hem, tvättade och strök dem så att jag skulle kunna blogga om dem, och vad sker? 
Minneskortet till kameran har suttit fast i datorn ett långt tag, och jag tvingas dra bort den ifån datorn med mina bara tänder, för att inget annat hjälper. Sedan stoppade jag i minneskortet i kameran, och vad sker? Kameran reagerar inte på kortet så att det inte går att ta bilder. När jag ska ta ut kortet fastnar det, och när jag väl får ut det inser jag att det är trasigt och lämnar det snyftandes i papperskorgen. Så jag tar min mobilkamera istället. Men det vill ju inte heller fungera, för jag har 700 bilder på min mobilkamera och omöjligt att hitta bilderna till bloggandet. Miniatyrerna var dessutom alla turkosa med någon symbol på. Windows 8-hellllvete. Fuck. 
Sooo... what to do. 
Dagens inlägg fick aldrig några bilder, och nu vet ni varför.