Hur jag målade Frank - Donnie Darko

Det börjar med en misslyckad skiss. Sedan går det vidare till en fortsatt misslyckad skiss. Sedan blir det en lyckad skiss, hörrnini. 
När skissen är klar på pappret så lägger jag pappret under den gräddvita tygpåsen och ser till så att motivet är placerat perfekt på påsen. Tur som jag hade ser man lite utav grundteckningen bakom påsen. Sedan börjar jag inviga mina nya textilpennor och efter ett litet tag ser det ut såhär:
När påsen blev färdig såg den ut såhär! Inte struken än, dock. Vi får hoppas att färgen fixeras. Använder mig utav lite olika textilpennor och det står inte om strykning på alla pennor. Vi får se hur det går.
Inzoomning. 
I verkligheten, med storlek och allt..
Hoppas du blev nöjd, darl! 
 
För mer bilder på min "konst" - sök på ViolentSoap på instagram. 
 
#1 -

älskar den och hatar den för den blev nästan lite för lik Frank, usch vad läskig

men gud du har stor talang

Svar: Tack, bby!
B. L