Svar

 
Dricker du te? 
Yes sir! Föredrar helst Ice Tea men vanligt går också bra. Dricker antingen persika eller hallonlakrits.
Hur ser din dagliga rutin ut? 
Jag har totalt tappat bort min dygnsrytm. Ligger i sängen varje dag och kollar på Desperate Housewives, Cake Boss och American Horror Story.
Gillar du frukt? 
Absolut.
Kan man få se en bild på din kanin?
Älskar dina kläd och stil inlägg! skulle du kunna göra fler såna framöver? 
Självklart. 
Vilken är din favoritfilm? 
The perks of being a wallflower, Hot Rod.
Boktips?
Allt utav Marian Keyes, Astrid Lindgren, Janet Evanovich, Stephen King.
Vilka språk läser du? 
Svenska, engelska, franska.
Vad tycker du om green day? 
Inte riktigt min genre, men dem har sina låtar.
Hur många promarkers har du?
Oj. Över 70, tror jag. Nu använder jag mig utav TOUCH, och utav dem har jag 36 st.
Vad är din åsikt om dödsstraff?
Evigheten är ett straff i sig själv.
Tipsa om nåra bloggar.
gallsmak.blogspot.se, kandees.com, helh.blogspot.se/, hanapee.com
Vilka är dina fem bästa plagg? 
Mina midjehöga, svarta jeans, mina vita jujus, mina minimalistiska hörlurar, min ormtröja och mina kaninstrumpor.
Vad skulle du göra med 1 miljon kr?
Köpa skor, inreda mitt rum, ge till mina vänner och familj. Resten skulle gå till välgörenhet.
Vad tycker du om feminism/homofobi/rasism/hemlöshet/fattigdom?
Feminism - För att patriarkatet suger.
Homofobi - För att människor är svaga.
Rasism - För att människor har för mycket fördomar.
Hemlöshet - För att man hamnat lite fel i världen.
Fattigdom - För att ekonomin inte alltid är vad den borde vara.
Vad tycker du om USA?
Jag vet inte, ibland känns det som att USA är lite i sin egna värld. Det finns stora fördomar kring USA och jag älskar att ett land kan ha så många kulturer.
 Vilka pennor brukar du använda när du ritar i blyerts?
Faber-Castells gröna skisspennor i storlek 8B.