Internetshoppat på Topshop

On their way
Jag köpte några plagg på Topshop idag.
Of course var det rea och fri frakt. Juju nr.2 liksom bara följde med. Dem jag har nu är heltvita och de nya är transparenta och glittriga(!!) Jag älskar transparens och glitter och jag har drömt om dessa mycket, mycket länge. Nu i värmeslagsläget kan de behövas, och när jag väl börjar på gymnasiet antar jag att jag har en chans att bära dem inomhus när mina Dr. Martens börjar bli för varma eller när mina creepers skaver. Tro mig, dessa skor är alldeles mjuka och bekväma. Inte skoskavs-framkallande som man verkligen kan tro att dem är. Dessutom var jag på Second Hand i förrgår och köpte ett par röda, rutiga byxor som ni ser i tidigare inlägg och en onesize tröja som jag tycker är alldeles för härlig. 
Jag måste visa er mina nyblivna skor på närmare håll. 
 
TOPSHOP HUEY2 Gladiator Jelly Sandals
 
#1 - malin

yeye!
mer kläd/garderob-inlägg skulle vara fint!