#1 - Emmy

Först måste jag bara säga att jag verkligen beundrar dig och din blogg! Du är en helt.. underbar & kreativ person och du är en stor inspirationskälla för mig.
Jag har några frågor som jag hoppas du kan svara på;

Har du tumblr? Vad heter den i så fall?
Varifrån finner du inspiration till ditt ritande?
Om du skulle beskriva dig själv med tre ord, vilka skulle det bli?
Hur gammal är du?
Vem är din största förebild (om du nu har någon)?
Skulle du kunna lägga in en bild/några bilder på ditt rum? Är väldigt nyfiken på hur det ser ut!

Kram!

Svar: Tack så hemskt mycket för frågorna!
B. L

#2 -

vad gillar du att äta? vad går du för linje på gymnasiet? (för du går väl på gymnasiet??) hur har du planerat din framtid, och om du inte hade några hinder alls hur skulle då din dröm-framtid se ut? vilka är dina förebilder? vad inspireras du av klädsmässigt? vad stör du dig på? favoritfilmer? vad tycker du om att köpa 2hand vs nytt? skulle du kunna göra en kort sammanfattning av ditt liv nån gång, lite som draw my life? xoxo

#3 - VV

Om du skulle få chansen att åka tillbaka i tiden och uppleva en typisk tidsperiod/decennium, vilket skulle du mest vilja uppleva?

#4 - Em

Vilken är din favoritfilm? Vilket stjärntecken har du? Kan du filma någon gång när du målar och ha lite fin musik till? Vilka bloggar läser du? favorit konstnärer?gillar du att läsa?

#5 - Anonym

Tittar du på anime? Om ja, favorit?

#6 - ES

Nånsin funderat på att bli vegan?

#7 - Anonym

Vilket är ditt favoritband?
Är du nöjd med dina betyg?
Vad brukar du göra på fritiden förutom att vara kreativ, och skapa saker (som blir otroligt fina)?
Bor du i ett hus eller i en lägenhet?
Vilken hårfärg har du? Har du färgat det någon gång?
Är du allergisk mot katter?
Åsikt om självmord?
Favoritplagg? Det kanske någon redan har frågat^^
Favoritsång just nu?

#8 - Emi

Hur ser du på livet i denna stund?
När anser du att en person är död?
Vart finner du din inspiration?
Hur länge har du ritat?
Vad betyder konst och att rita för dig personligen?

#9 - RANDOM

Som sagt som det står på bilden "Ask me anything".
Jag undrar om du har tips hur man ska vara sig själv och hur man ska hantera när andra t.ex i klassen säger "vad har du på dig?".

snälla svara på den här frågan! :}

Kan du beskriva dig med endast 3 ord.
Kan du ta fler bilder på dig själv?
Kan du filma en video där du visar när du rita/målar något?

Hoppas du svara på alla dessa frågor, inklusive frågan som jag frågade längst upp.

Svar: Strunta i vad andra tycker, var dig själv med stolthet! När någon kommenterar min klädsel besvarar jag frågan genom att säga "jag ser inte mig själv kommentera ditt utseende."Rebellisk, spontan och fumlig. Hehe.
Nej.
Visst!
B. L