Två favoritplagg från Bubbleroom.se

Have2have Creepers, Ulla Svart Bubbleroom.se
Ingen kan någonsin förklara min kärlek till creepers. Höga som låga. Att bära creepers är en relativt nygammal trend som nuförtiden kopplas till grunge-stilen. Batik-tröjor, dip-dye, korta shorts med stora fickor och först var jag helt inne på den trenden, men inte nu längre. Enda sedan jag började lyssna på KSMB, Sex Pistols och The Ramones har jag blivit helt anti-grunge. Visst är jag lite utav en kvinnlig Kurt Cobain men creepers borde bäras i ren punk-anda, eller åtminstone något som verkligen passar att ha på sig tillsammans med creepers. Som ett par svarta stuprör och någon onesize tröja ifrån Second Hand. Jag älskar Second Hand och har nyligen hittat en ny butik vid namn MYRORNA. Myrorna är ungefär som Beyond Retro som finns i storstäderna, fast med interiör. Myrorna är den billigaste och bästa affär jag känner till och jag har fyndat väldigt mycket där. Ett bra tips till er som verkligen inte kan hitta någonting på H&M. Haha.
Jag har själv ett par creepers som jag hittade på rea för 400 och det är en stor risk att det har varit mitt bästa köp någonsin. Dem är så klassiska, så underbara och man kan bära dem till nästan vad som helst. 
TIGER OF SWEDEN Alair Coat 050 Black Bubbleroom.se
Detta mina vänner, är den ultimata höstjackan. Den har det perfekta, androgyna och lite minimalistiska stilen och som sagt... i mitt huvud är den perfekt. Synd att den kostar 5000 kr. Men för dem som sparar kan det vara värt, hihi! Jag har en liknande jacka som jag fick utav min plastbror, en svart, extra stor och jag kan fästa min fuskpäls på den. Bästa höst och vinter-jackan jag någonsin haft. 
 
Besök gärna www.bubbleroom.se för att få mer inspiration.
#1 - emma

hej. just nu så har jag en liten tävling på min blogg, där priset är att bli veckans blogg. Sorry om du inte gillar sådana här kommentarer

direktlänk: http://fames.se/mylife13/veckans-blogg/


ha en bra dag
emma

#2 - JUNITJEJ

Snygga skor!